ارزش های محوری

ارزش های محوری

مشتريان :

ما برای برآورده شدن انتظارات مشتريان از طريق تولید محصولات و ارائه خدمات در کلاس جهانی اهتمام می ورزيم و مشتری را مهم ترين عامل درآمد و حیات براي شركت تلقی می نماييم.

منابع انسانی:

در جهت توسعه مستمر با ارزشترين سرمايه خود هوشمندانه عمل نموده و خواهیم نمود.

صاحبان سهام:

ما با استفاده از ارزش های بلند مدت براي برقراری منطق اقتصادی فعاليت‌ها در جهت حفظ حقوق ذينفعان كوشا می باشيم.

آرمان مشترک:

ارتقای سطح کيفی تکنيک‌های بحث و گفتگو در جهت رسيدن به يک استراتژی برد-برد

جامعه:

ما خود را به حفظ محيط زيست، و همچنين کمک به اعتلای جامعه مكلف ميدانيم.

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران

اهداف

  • ارائه محصولات و خدمات با كيفيت در سطح جهانی ( World Class ).
  • دستيابی به بازارهای جهانی.
  • افزايش درآمد و افزايش سود.
  • افزايش ميزان رضايتمندی مشتريان.
  • شرکت ITMC به عنوان شرکتی ياد‌گيرنده، برخوردار از ظرفيت مديريتي و راهبری بالا، پيشتاز در کشور و مطرح در جهان مي‌باشد.
  • شرکت ما از کارکنان دانشگر، کارآمد، با انگيزه، خلاق و همچنين از فرآيندها و سيستم هايي با کارايی بالا برخوردار است.
  • اين قابلیت ها در کنار شبکه‌ای توانمند و منعطف و منسجم، ما را در زمره بهترين‌ها قرار داده است.
  • برخورداری از فرهنگ کيفيت فراگير و مدلهای تعالی شرکتی، فعاليت ما را در تعالي جامعه صنعتی کشورمان اثربخش ساخته است.
  • شرکت ITMC به عنوان شرکتی پيشرو، منعطف، منسجم، با تحولات جهانی که با اتکا به سرمايه‌های انسانی خلاق، متخصص و مسئوليت‌پذير با ارائه خدمات متنوع جهت رسيدن به سطح جهانی تلاش می کند.

چشم انداز

استراتژی های کلان

با ما در ارتباط باشید

FA_IR